Zadanie 2.1. - Co decyduje o tym, że wykład jest dobry?
W dzisiejszych czasach wykład może wydawać się przestarzałą, czy mało atrakcyjną formą kształcenia. Często rywalizuje z licznymi, atrakcyjnymi pod względem treści i formy mediami. W związku z tym oczekuje się odejścia od tradycyjnej wypowiedzi charakterystycznej dla wykładu i sięgnięcia do nowszych form (zob. Czym się różni wykład od przemówienia?) oraz budowania relacji ze słuchaczami (zob. Jak zbudować relację z publiką?).
Posłuchaj jakie cechy decydują o tym, że wykład jest dobry.
A teraz Zadanie:
Uczestniczyłeś z pewnością w wielu wykładach. Zastanów się jakie wyznaczniki, poza wymienionymi w filmie, decydują o tym, że wykład jest dobry.
Wybierz minimum trzy cechy i uzasadnij je, a swoją wypowiedź zamieść na poniższym forum. Po udzieleniu odpowiedzi będziesz miał możliwość zapoznania się z wypowiedziami innych uczestników kursu.