Skip to main content
UPeL UPeL
  • Home
  • Calendar
  • WYSZUKAJ KURS
  • More
  • TUTORIALE
  • TUTORIALS
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
You are currently using guest access
Log in
Cpp
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Open AGH
Home Calendar WYSZUKAJ KURS
Cpp
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Expand all Collapse all
Expand Collapse General Highlighted
  •   Kurs przeznaczony jest dla osób, które...
Expand Collapse [1] Wprowadzenie Highlighted
  • [1.1] Wymagania odnośnie oprogramowania
  • [1.2] Ćwiczenia praktyczne - szkielety zadań i rozwiązania
  • [1.3] CMake
  • Etykieta
  • Debugging
  • [1.4] Debugging in CLion – samouczek
  • [1.5] CLion: Elementy GUI służące do debuggowania
Expand Collapse [2] Język C – powtórzenie wiadomości Highlighted
  • [2.1] Język C: Ogólne zasady
  • [2.2] Język C: Zmienne i stałe
  • [2.3] Język C: Deklaracja a definicja, funkcje
Expand Collapse [3] Na styku języków C i C++ Highlighted
  • Wykład
  • [3.1] C++: Podstawowe cechy języka
  • [3.2] Programowanie zorientowane na obiekty (OOP)
  • [3.3] C++ a OOP
  • [3.4] C++: Cechy wyróżniające, standardy, filozofia
  • [3.5] Język C a język C++: Wstęp praktyczny
  • [3.6] Język C a język C++: Wybrane różnice
  • [3.7] C++: Przeciążanie funkcji
  • [3.8] C++: Argumenty domyślne
  • [3.9] Gdzie szukać pomocy? (cz. 1)
  • [3.10] Gdzie szukać pomocy? (cz. 2)
  • [3.11] Gdzie szukać pomocy? (cz. 3)
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Na styku języków C i C++
  • Etykieta (kopia)
  • Zadania
  • [3] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Matlab-1
Expand Collapse [4] Obiekty i klasy, podstawy biblioteki standardowej Highlighted
  • Cele laboratorium:przećwiczenie definiowania klasy...
  • Wykład
  • [4.1] Czym jest obiekt? Czym jest klasa?
  • [4.2] Struktura klasy – składowe (pola i metody)
  • [4.3] Enkapsulacja
  • [4.4] Klasy – korzystanie ze składowych
  • [4.5] Konstruktor i destruktor
  • [4.6] Strukturalne a obiektowe podejście do programowania (przykład)
  • [4.7] Organizacja programu w C++
  • [4.8] Biblioteka standardowa - wprowadzenie
  • [4.9] Kontener `std::vector`
  • [4.10] Dokumentacja biblioteki standardowej
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Obiekty i klasy
  • [PREZENTACJA] Biblioteka standardowa - podstawy
  • [PREZENTACJA] Organizacja programu w C++
  • Etykieta (kopia)
  • Zadania
  • [4] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Matlab-2
Expand Collapse [5] Szablony funkcji i klas Highlighted
  • Cele laboratorium:ugruntowanie wiadomości i umieję...
  • Wykład
  • [5.1] Programowanie generyczne
  • [5.2] Szablony funkcji
  • [5.3] Szablony klas
  • [5.4] Gdzie definiować funkcje i metody szablonowe?
  • [5.5] Zalety i wady szablonów
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Szablony funkcji i klas
Expand Collapse [6] Semantyka wartości a semantyka referencji Highlighted
  • Wykład
  • [6.1] Semantyka referencji [do I - wartości]
  • [6.2] Semantyka wartości
  • [6.3] const correctness - wprowadzenie
  • [6.4] Stałe wskaźniki, stałe referencje (do l-wartości)
  • [6.5] Stałe metody
  • [6.6] Przeciążanie `const`
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Semantyka wartości a semantyka referencji
  • Etykieta (kopia)
  • Zadania
  • [6] Sprawdzian wiadomości
Expand Collapse [7] Biblioteka standardowa Highlighted
  • Cele laboratorium:przećwiczenie korzystania z pods... (kopia)
  • Wykład (kopia)
  • [7.1] Klasa `std::string`
  • [7.2] Iteratory (cz. 1)
  • [7.3] Iteratory (cz. 2)
  • [7.4] Kontenery - wprowadzenie
  • [7.5] Kontener `std::array`
  • [7.6] Kontenery asocjacyjne (`std::map`, `std::set`)
  • [7.7] Inne kontenery
  • [7.8] Kontenery standardowe a wskaźniki i referencje
  • [7.9] Algorytmy
  • [7.10] Operacje wejścia/wyjścia w oparciu o strumienie - wprowadzenie
  • [7.11] Wejście/wyjście w języku C a w języku C++
  • [7.12] Operator `«` i operator `»`
  • [7.13] Co to jest bufor?
  • [7.14] Standardowe strumienie wejścia i wyjścia
  • [7.15] Manipulatory strumieni
  • [7.16] Strumienie dla łańcuchów znaków
  • [7.17] Strumienie dla plików
  • [7.18] Stan strumienia
  • [7.19] Zastępczy symbol specyfikatora typu (`auto`)
  • [7.20] Range-based `for` loop
  • [7.21] Funkcje wyższego rzędu, wskaźniki do funkcji
  • [7.22] Wyrażenie lambda
  • [7.23] Szablon klasy `std::function`
  • [7.24] Sposoby inicjalizacji zmiennych
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Biblioteka standardowa
  • Etykieta (kopia)
  • Zadania
  • [7] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Matlab-3
  • Zadanie: Catalogue-1
Expand Collapse [8] Klasy: Rozszerzanie funkcjonalności Highlighted
  • Cele laboratorium:przećwiczenie definiowania relac...
  • Wykład (kopia) (kopia)
  • [8.1] Klasy: Rozszerzanie funkcjonalności - wprowadzenie
  • [8.2] Kompozycja
  • [8.3] Dziedziczenie
  • [8.4] Przesłanianie (metod)
  • [8.5] Składowe chronione
  • [8.6] Konstruktory odziedziczone
  • [8.7] Polimorfizm
  • [8.8] Konwersja typu a dziedziczenie
  • [8.9] Wirtualne destruktory
  • [8.10] Polimorfizm a szablon `std::function`
  • [8.11] Klasy abstrakcyjne
  • [8.12] Interfejsy
  • [8.13] Kiedy kompozycja, a kiedy dziedziczenie?
  • [8.14] Przykład udanego dziedziczenia: Biblioteka standardowa we/wy
  • Etykieta (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Klasy: Rozszerzanie funkcjonalności
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia)
  • Zadania
  • [8] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Matlab-4
  • Zadanie: Vehicles-1
Expand Collapse [9] Klasy: Tworzenie i niszczenie obiektów Highlighted
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia)
  • [9.1] Inicjalizacja pól klasy
  • [9.2] Inicjalizator wewnątrzklasowy
  • [9.3] Listy inicjalizacyjne konstruktora
  • [9.4] Konstruktor domyślny
  • [9.5] Konstruktory delegujące
  • [9.6] Konstruktor kopiujący
  • [9.7] Destruktory
  • [9.8] Kopiujący operator przypisania
  • [9.9] Domyślne operacje specjalne a dziedziczenie
  • [9.10] Zasada trzech, zasada pięciu a zasada zera
  • [9.11] Kopiowanie a przypisanie
  • [9.12] = default
  • [9.13] = delete
  • [9.14] RAII i cykl życia obiektów
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Klasy: Tworzenie i niszczenie obiektów
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • Zadania
  • [9] Sprawdzian wiadomości
Expand Collapse [10] Więcej o klasach... Highlighted
  • Cele laboratorium:ugruntowanie wiadomości i umieję... (kopia)
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [10.1] Wskaźnik `this`
  • [10.2] Składowe statyczne – Wprowadzenie
  • [10.3] Składowe statyczne – Deklarowanie
  • [10.4] Składowe statyczne – Definiowanie
  • [10.5] Składowe statyczne – Korzystanie
  • [10.6] Dziedziczenie a kontenery biblioteki standardowej
  • [10.7] Typy wyliczeniowe – Wprowadzenie
  • [10.8] Typy wyliczeniowe – `enum`
  • [10.9] Typy wyliczeniowe – `enum class`
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Więcej o klasach...
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • Zadania
  • [10] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Matlab-5
  • Zadanie: Shapes-1
  • Zadanie: Vehicles-2
  • Zadanie: Complex-1
Expand Collapse [11] System typów Highlighted
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [11.1] Aliasy
  • [11.2] Przenośność oprogramowania
  • [11.3] Alias `size_t`
  • [11.4] Niejawne konwersje typów dla klas
  • [11.5] Operatory rzutowania - wprowadzenie
  • [11.6] Operator `static_cast`
  • [11.7] Operator `dynamic_cast`
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] System typów
Expand Collapse [12] Semantyka przeniesienia Highlighted
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [12.1] Semantyka przeniesienia - Wprowadzenie
  • [12.2] Semantyka przeniesienia – Referencje do r-wartości
  • [12.3] Semantyka przeniesienia – Zawłaszczanie zasobów
  • [12.4] Semantyka przeniesienia – Semantyka przeniesienia a wydajność programu i wygoda pisania kodu
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Semantyka przeniesienia
Expand Collapse [13] Zarządzanie pamięcią, inteligentne wskaźniki Highlighted
  • Cele laboratorium:ugruntowanie wiadomości i umieję... (kopia)
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [13.1] Rodzaje alokacji pamięci, organizacja pamięci programu
  • [13.2] Zarządzanie pamięcią z użyciem "surowych" wskaźników
  • [13.3] Problemy związane z (nieumiejętnym) zarządzaniem pamięcią
  • [13.4] Po co nam inteligentne wskaźniki?
  • [13.5] Inteligentne wskaźniki - wprowadzenie
  • [13.6] Szablon klasy `std::unique_ptr`
  • [13.7] Szablon klasy `std::shared_ptr`
  • [13.8] Operacje przenoszące szablonu klasy `std::unique_ptr`
  • [13.9] Istotne ograniczenia w stosowaniu inteligentnych wskaźników
  • [13.10] Zarządzanie pamięcią w C++98 a C++14
  • Etykieta
  • [PREZENTACJA] Zarządzanie pamięcią, inteligentne wskaźniki
  • Etykieta (kopia)
  • Zadania
  • [13] Sprawdzian wiadomości
  • Zadanie: Shapes-2
  • Zadanie: Vehicles-3
Expand Collapse [14] Przekazywanie obiektów (do i z funkcji) Highlighted
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [14.1] Przekazywanie obiektów - ogólne wytyczne
  • [14.2] Przekazywanie obiektów (do i z funkcji) - komentarz
  • Etykieta (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Przekazywanie obiektów (do i z funkcji)
Expand Collapse [15] Przestrzenie nazw Highlighted
  • Cele laboratorium:ugruntowanie wiadomości związany...
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [15.1] Przestrzenie nazw - wprowadzenie
  • [15.2] Przestrzenie nazw – definiowanie
  • [15.3] Przestrzenie nazw – korzystanie
  • [15.4] Deklaracje `using`
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Przestrzenie nazw
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • Zadania
  • Zadanie: Matlab-6
Expand Collapse [16] Wyjątki Highlighted
  • Cele laboratorium:ugruntowanie wiadomości i umieję... (kopia)
  • Wykład (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [16.1] Wyjątek – co to? jak to obsłużyć?
  • [16.2] throw i try-catch
  • [16.3] Rzucanie i wychwytywanie wyjątku
  • [16.4] Odwijanie stosu, znajdowanie pasującej klauzuli obsługi, wyjątki a destruktory
  • [16.5] Standardowe klasy wyjątków
  • [16.6] Korzystanie z własnych typów wyjątków
  • [16.7] Kody błędów
  • [16.8] Kiedy stosować wyjątki, a kiedy nie?
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • [PREZENTACJA] Wyjątki
  • Etykieta (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia) (kopia)
  • Zadania
  • Zadanie: Matlab-7
  • Zadanie: Matlab-8
  1. Dashboard
  2. Cpp
  3. [2] Język C – powtórzenie wiadomości
  4. [2.1] Język C: Ogólne zasady

[2.1] Język C: Ogólne zasady

Completion requirements
logo AGH

Platforma obsługiwana przez:
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH

Pobierz aplikację mobilną

Download the mobile app

pobierz aplikację mobilną

Wybierz język

Choose language

język polski englisch language