Przejdź do głównej zawartości
UPeL UPeL
  • Strona główna
  • WYSZUKAJ KURS
  • Więcej
  • TUTORIALE
  • TUTORIALS
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
Jesteś zalogowany jako gość
Zaloguj się
Światotwórstwo w grach
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Open AGH
Strona główna WYSZUKAJ KURS
Światotwórstwo w grach
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Rozwiń wszystko Zwiń wszystko
  1. Kokpit
  2. Światotwórstwo w grach
  3. Przestrzeń
  4. Literatura do modułu

Literatura do modułu

Wymagania zaliczenia

Proponowane lektury 

  1. Stefan Ekman, Here Be Dragons. Exploring Fantasy Maps and Settings, Wesleyan University Press 2013.
  2. Krzysztof M. Maj, Ludotopia. O granicy świata gry, „Przestrzenie Teorii” 2021, nr 35, ss. 347-364, DOI: 10.14746/pt.2021.35.17.
  3. Krzysztof M. Maj, O strukturze świata w narracyjnych grach wideo, „Images” 2021, nr 38, ss. 43-55, ISSN: DOI: 10.14746/i.2021.38.03.
  4. Marie-Laure Ryan, Why Worlds Now?, w: Revisiting Imaginary Worlds, red. Mark J.P. Wolf, London: Routledge 2016, s. 33-37.
  5. Clancy Wilmott et al. (red.), Playful Mapping in the Digital Age, Amsterdam: Institute of Network Cultures 2016.


Polecane filmy


Ostatnia modyfikacja: wtorek, 3 stycznia 2023, 14:58
logo AGH

Platforma obsługiwana przez:
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH

Pobierz aplikację mobilną

Download the mobile app

pobierz aplikację mobilną

Wybierz język

Choose language

język polski englisch language