Submission phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Submission phase
Current phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed

Wybierz temat zajęć z listy zaproponowanej przez nauczyciela lub samodzielnie w oparciu o program nauczania/program studiów.

Zastanów się, w jakim fragmencie zajęć możesz zastosować dyskusję. 

Przygotuj:

  1. krótki opis zajęć (przedmiot, klasa/rok studiów, temat zajęć, lokalizacja dyskusji w zajęciach, orientacyjny czas trwania dyskusji, inne metody zastosowane na lekcji),
  2. cel dyskusji,
  3. wymagania dla wiedzy uczniów/studentów,
  4. wstęp do dyskusji,
  5. kolejne obszary tematyczne do przedyskutowania (minimum 3 obszary); w ramach każdego obszaru należy przygotować:
    * pytanie/pytania wyzwalające dyskusję,
    * materiały wspierające dyskusję,
  6. sposób podsumowania dyskusji,
  7. przewidywane stanowiska w dyskusji.

Forma:  plik pdf.