Wprowadzenie

Wprowadzenie e-learningu do szkół i uczelni wymaga, by zyskał on zainteresowanie i wsparcie trzech grup osób: uczniów, nauczycieli i decydentów. Do tej ostatniej zaliczymy dyrektorów szkół, kuratorów oświatowych, metodyków, dziekanów czy kierowników katedr itp. Można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że uczniowie – cyfrowi tubylcy – nie będą mieli nic przeciwko takiej formie nauczania. Znajdą się też nauczyciele chętni ją stosować. Wasza obecność na tym kursie świadczy o tym, że zapewne należycie do tej grupy. Najtrudniej oszacować, czy i jakie wsparcie ma e-learning wśród osób, które mogą zadecydować o organizacyjnym czy finansowym wsparciu dla niego.

W ostatnim bloku tego kursu zastanowimy się, co należy zrobić, by e-learningowe metody kształcenia stały się częścią systemu, a nie tylko działalnością stosunkowo nielicznych zapaleńców.

Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 3 kwietnia 2017, 10:51