Przejdź do głównej zawartości
UPeL UPeL
  • Strona główna
  • WYSZUKAJ KURS
  • Więcej
  • TUTORIALE
  • TUTORIALS
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
Jesteś zalogowany jako gość
Zaloguj się
WPR_O
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Open AGH
Strona główna WYSZUKAJ KURS
WPR_O
Ustawienia

|

Uczestnicy

|

Oceny
Rozwiń wszystko Zwiń wszystko
  1. Kokpit
  2. WPR_O
  3. TEMAT 6: Rola nauczyciela a teorie pedagogiczne
  4. Zadania: rola nauczyciela

Zadania: rola nauczyciela

Wymagania zaliczenia
Zadanie 6.1

Jeśli nie brałeś udziału w kursie "Moodle" lub nie znasz dobrze tej platformy zapoznaj się z materiałami nt przypisywania ról na platformie Moodle zamieszczonymi w publikacji CeLu. Spróbuj zauważyć, jaki uprawnienia i funkcje przynależą do poszczególnych kategorii.

Zadanie 6.2

Zapoznaj się z materiałami zamieszczonymi w temacie. Związane są one z różnie postrzeganą rolą prowadzącego, tutora, nauczyciela i prowadzącego w e-learningu.
Po zapoznaniu się z materiałami wróć do kursów i materiałów edukacyjnych, które przeglądałaś/łeś w Temacie 2. Przeglądnij swoje notatki lub wróć do konkretnych zasobów (przykładów) i zastanów się nad obecnością nauczyciela/ prowadzącego/ mentora/ facylitatora w różnych kursach. Jeśli jest obecny, to jakie pełni funkcje? Jeśli nie, to w jaki sposób uczeń jest wspierany podczas kursu? Spróbuj odwołać się także do swoich dotychczasowych doświadczeń związanych z e-learningiem, choćby zdobytych na tym kursie.
Swoje obserwacje zapisz w formie pliku tekstowego (w edytorze tekstu, notatniku). Przeczytaj także wypowiedzi innych uczestników kursu i odnieś się w swojej notatce do ich wypowiedzi.

Zadanie 6.3

Twoim zadaniem jest podanie konkretnych rozwiązań udzielenia wsparcia dla uczących się. Przeczytaj zaproponowane krótkie opisy sytuacji, wybierz jeden i zaplanuj:
- swoją rolę jako autora ćwiczeń i prowadzącego tutora,
- możliwość wsparcie dla uczestników.
Zaplanuj wykorzystanie niektórych narzędzi poznanych w kursie i narzędzi dodatkowych (Temat o platformach i narzędziach e-learningowych).

Swoje rozwiązania i spostrzeżenia, uzupełnione o komentarz z ćwiczenia 6.2, zamieść na forum dyskusyjnym tematu. Porównaj rozwiązania innych uczestników, jeśli nasuwa ci się jakiś komentarz, także opublikuj go na forum.

Zadanie 6.4

Zastanów się, jak opisane powyżej funkcje korespondują z modelem nauczania on-line wg G. Salmon. Czy potrafisz zaobserwować poszczególne etapy zaangażowania prowadzących ten kurs?

logo AGH

Platforma obsługiwana przez:
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH

Pobierz aplikację mobilną

Download the mobile app

pobierz aplikację mobilną

Wybierz język

Choose language

język polski englisch language