Przejdź do treści
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt

Main Navigation

Open AGH
  • Wszystkie kategorie
  • Akustyka
  • Budownictwo
  • Fizyka
  • Metalurgia
  • Grafika
  • Mechanika i budowa maszyn
  • Inżynieria materiałowa
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Strona główna / Webinaroteka CeL-u / „Houston, mamy problem”- kilka słów o STE(A)M w praktyce [eTEE 2023]

„Houston, mamy problem”- kilka słów o STE(A)M w praktyce [eTEE 2023]

dr inż. Karolina Kaczmarska
Wydział Odlewnictwa AGH

Licencja CC BY-SA 4.0

Kategoria: Webinaroteka CeL-u Tagi: ćwiczenia laboratoryjne dydaktyka akademicka inspiracje dydaktyczne
Dodaj do ulubionych

Data ostatniej modyfikacji: 31 października 2023

  • Opis
  • Pobierz

Opis

Nagranie zrealizowane w trakcie Konferencji eTEE 2023 [e-Technologie w Kształceniu Inżynierów].

Pozostałe nagrania z tego samego cyklu:

  • Panel dyskusyjny „ChatGPT i AI a dydaktyka akademicka”,
  • Ajajaj, zgładzi nas A. I. Przeciw luddyzmowi XXI wieku.

Pobierz

Zasób ten jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Polska

Pokrewne zasoby

  • Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #5 – budowanie kursu

    Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #5 – budowanie kursu

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Dzień dobry, co nowego na UPeL?

    Dzień dobry, co nowego na UPeL?

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #4 – tips & tricks

    Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #4 – tips & tricks

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • De Niro korzystałby z Miro

    De Niro korzystałby z Miro

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Repozytorium AGH Koalicja Otwartej Edukacji EADTU Open Education Consortium Uczelnia Badawcza Inicjatywa Doskonałości AGH
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
Facebook Instagram Linkedin
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
CC4

Treści tej strony dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe

Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska AGH Unia Europejska