Opis
Gdy planujemy proces nauczania, coraz częściej zadajemy sobie pytanie nie tylko o to, jakich wiadomości mamy nauczać, ale również w jaki sposób oraz jakie kompetencje powinniśmy rozwijać? Czy nasi studenci powinni rywalizować, a może współpracować?
Wtedy pojawia się kolejne pytanie: jak osiągnąć konkretne zachowania lub nawyki uczenia się u studentów?
Z nagrania dowiesz się m.in. o:
- grywalizacji na zajęciach Oli,
- rywalizacji i współpracy w grach planszowych,
- projektowaniu gier planszowych z doświadczenia Wojtka,
- o łączeniu gier z nauczaniem.
SZYBKO i DO CELU:
- 00:00 – 02:19: przedstawienie naszych gości i wprowadzenie,
- 02:20 – 09:05: grywalizacja i atmosfera na zajęciach Oli,
- 09:06 – 14:12: efekty edukacji Oli (flipped classroom i gywalizacja),
- 14:13 – 17:59: rywalizacja czy współpraca – na co stawiają nasi goście?,
- 18:00 – 19:09: wpływ grywalizacji na role, współpracę, kooperację; konkuperacja [co-opetition],
- 19:10 – 22:39: projektowanie gier planszowych/komputerowych w celach rywalizacji [doświadczenie Wojtka],
- 22:40 – 56:15: jak dydaktyk akademicki może zaprojektować grę na potrzeby swojego przedmiotu?
[czyli rady Wojtka dot. etapów tworzenia gry: pomysł i jego rozwijanie, testy, poprawki, modyfikacje, powtarzanie procesu] oraz o połączeniu gry z nauczaniem - 56:16 – 1:05:30: co nam daje grywalizacja w kontekście nauczania? oraz o połączeniu gry z nauczaniem.