Przejdź do treści
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt

Main Navigation

Open AGH
  • Wszystkie kategorie
  • Akustyka
  • Budownictwo
  • Fizyka
  • Metalurgia
  • Grafika
  • Mechanika i budowa maszyn
  • Inżynieria materiałowa
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Strona główna / Webinaroteka CeL-u / Uczyć o VR czy w VR?

Uczyć o VR czy w VR?

Jowita Guja
Wydział Humanistyczny

Licencja CC BY-SA 4.0

Kategoria: Webinaroteka CeL-u Tagi: fantomatyka VR w dydaktyce wirtualna rzeczywistość
Dodaj do ulubionych

Data ostatniej modyfikacji: 16 marca 2022

  • Opis
  • Pobierz

Opis

  • dowiesz się, jakie próby są podejmowane w AGH w obszarze zastosowania VR w dydaktyce;
  • poznasz zatem kilkuletnie doświadczenia z laboratorium VR EduVrLab;
  • zobaczysz przykłady zastosowania wirtualnej rzeczywistości.

Pobierz

Zasób ten jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Polska

Pokrewne zasoby

  • Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #8 – Virtual Class

    Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #8 – Virtual Class

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Przedsięweź – aplikacje dla produktywności

    Przedsięweź – aplikacje dla produktywności

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Otwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich

    Otwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Jak wybudzić studentów ze snu, czyli kilka narzędzi aktywizujących słuchaczy

    Jak wybudzić studentów ze snu, czyli kilka narzędzi aktywizujących słuchaczy

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Repozytorium AGH Koalicja Otwartej Edukacji EADTU Open Education Consortium Uczelnia Badawcza Inicjatywa Doskonałości AGH
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
Facebook Instagram Linkedin
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
CC4

Treści tej strony dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe

Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska AGH Unia Europejska