Przejdź do treści
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt

Main Navigation

Open AGH
  • Wszystkie kategorie
  • Akustyka
  • Budownictwo
  • Fizyka
  • Metalurgia
  • Grafika
  • Mechanika i budowa maszyn
  • Inżynieria materiałowa
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Strona główna / Kształcenie/e-Learning / 7 zasad dobrego feedbacku w dydaktyce

7 zasad dobrego feedbacku w dydaktyce

Wojciech Baran
Centrum e-Learningu AGH

Licencja CC BY-SA 4.0

Kategorie: Kształcenie/e-Learning, Webinaroteka CeL-u Tagi: informacja zwrotna merytorycznej zasada dialogu zasada doskonalenia się w dydaktyce zasada koncentracji na uczeniu zasada motywacji i poczucia własnej wartości zasada prowadzenia do samodzielności w ocenie zasada przejrzystości celu zasada wysokiej jakości
Dodaj do ulubionych

Data ostatniej modyfikacji: 27 stycznia 2023

  • Opis
  • Pobierz

Opis

  • rozważysz, jaki jest Twój styl feedbacku i jak radzisz sobie z zadaniem oceniania jako nauczyciel;
  • poznasz z bliska trzy z siedmiu kierunkowskazów dobrej praktyki feedbacku;
  • poznasz narzędzia i metody przydatne dla udzielania wysokiej jakości informacji zwrotnej.

 

Zob. artykuł 7 zasad feedbacku w dydaktyce

Pobierz

Zasób ten jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Polska

Pokrewne zasoby

  • Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #1 – wsparcie laboratoriów

    Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #1 – wsparcie laboratoriów

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Visual Thinking, czyli przemyśl to obrazem

    Visual Thinking, czyli przemyśl to obrazem

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • Wybrane metody nauczania

    Wybrane metody nauczania

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • MediaWiki dla początkującego edytora

    MediaWiki dla początkującego edytora

    Czytaj dalej
    Szybki podgląd
    Szybki podgląd
    Dodaj do ulubionych
  • O repozytorium
  • Regulamin
  • Kontakt
Repozytorium AGH Koalicja Otwartej Edukacji EADTU Open Education Consortium Uczelnia Badawcza Inicjatywa Doskonałości AGH
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
Facebook Instagram Linkedin
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
CC4

Treści tej strony dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe

Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska AGH Unia Europejska