Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #4 – tips & tricks

Beata Tworzewska-Pozłutko
Centrum e-Learningu AGH

Licencja CC BY-SA 4.0

Data ostatniej modyfikacji: 23 stycznia 2019

Opis

Dzięki webinarowi:

  • dowiesz się, jak sobie pomóc w pracy online poprzez planowanie postów na platformie,
  • zobaczysz, jak użyć bloku HTML, aby stał się przestrzenią współpracy uczestników zajęć,
  • nauczysz się, jak pomóc sobie i uczestnikom śledzić postępy czynione w kursie,
  • wszystko w oparciu o realne przykłady ze szkoleń CeL.

Coraz lepiej znasz platformę UPeL/Moodle, udostępniasz studentom materiały, prowadzisz dyskusje, zajęcia projektowe i inne aktywności. Niestety pracując nad zawartością merytoryczną kursu nie zawsze znajdujesz czas, aby wyszukać rozwiązania, które uprzyjemnią twoją pracę. Wychodząc temu naprzeciw postanowiliśmy podzielić się naszymi najlepszymi praktykami prowadzących kursy online. W trakcie webinaru przedstawione zostaną różne “sztuczki, kruczki i myczki”, inspirowane konferencją Moodle Moot i ułatwiające pracę nauczycieli akademickich na platformie UPeL/Moodle.

Pobierz

Zasób ten jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Polska

X