The aim of the course is to support researchers in better understanding intersectionality and gender+ in scientific research.
- Nauczyciel: Agnieszka Chrząszcz
The aim of the course is to support researchers in better understanding intersectionality and gender+ in scientific research.
Kurs wprowadzający w tematykę biomateriałów, ze szczególnym uwzględnieniem bioceramiki. Kurs dedykowany jest dla studentów, którzy pragną zapoznać się zarówno z historią, jak i najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie inżynierii biomateriałów przeznaczonych do odbudowy i regeneracji tkanki kostnej.
Kurs prezentuje oprogramowanie ważne dla codziennej pracy inżyniera. Podzielony on jest na 6 modułów:
Tematyka kursu
Celem zajęć jest prezentacja koncepcji smart city oraz strategii i praktyk związanych z kształtowaniem tego środowiska życia w ramach koncepcji smart community. W ramach wykładu wprowadzającego wdrożymy perspektywę socjo-technologiczną: traktując współczesne miasta jako maszyny społeczne, zdefiniujemy smart city i wskażemy na aktorów pozaspołecznych (ICT) w kreowaniu koncepcji smart city. Spojrzymy również na miasto jako żywe laboratorium – prezentując koncepcję living lab i jej znaczenie dla badań socjologicznych we współczesnym mieście.
Forma zajęć
Kurs opracowano w formule mieszanej, to znaczy łączy zajęcia e-learnigowe (prowadzone synchronicznie i asynchronicznie) z tradycyjnymi spotkaniami w sali zajęć. Opracowany został jeszcze przed COVID-19, ale jeśli zajdzie taka potrzeba może być w całości prowadzony w formule zdalnej.
Kurs adresowany jest dla osób zainteresowanych Ziemią z punktu widzenia geofizyka. Szczegółowo zostały przedstawione pole siły ciężkości oraz pole magnetyczne Ziemi, obserwowane w skali globalnej.
Primarily targeted at young engineers doing their master's degree in
science at AGH UST, a self-study course which covers main areas of
science: Mathematics, Physics and Chemistry plus a choice of other
relevant disciplines. Its main goal is to improve students' language
skills in professional contexts.
The author is a professor of physics at the Faculty of Physics and Applied Computer Science at the AGH University of Science and Technology.
Autor jest profesorem fizyki na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Kurs prezentuje różne rozwiązania stosowane w
e-learningu, omawia najpopularniejsze podejścia do kształcenia on-line oraz
buduje mapę pojęć związanych z e-learningiem.
Jest objęty licencją CC:
Uznanie autorstwa-użycie
niekomercyjne-na tych samych warunkach 2.5 Polska.